Ultimate is een eigenzinnig online & offline label uit Apeldoorn. Onze activiteiten leveren iedereen die erbij betrokken is en de omgeving waar wij deel van uitmaken (Apeldoorn) iets op. Daar zetten wij dan ook op in. In alles wat we doen kiezen wij voor kwaliteit, een onderscheidende inhoud & persoonlijke aanpak. Aan jou om daar aan te haken, waar het past. En de rest lekker te laten. Doen wij namelijk ook. 'Be connected, feel free' is dan ook ons motto: 

 

Mike foto bio

Mike van Woudenberg:

"Het label Ultimate is voortgekomen uit de wens om mijn vastgoedbedrijf te laten groeien, in kwalitatieve zin. Meer doen, met wat er is. De samenwerking met mijn vrouw Eline heeft geresulteerd in een concept dat het beste van twee werelden combineert. Ultimate is een onderneming met een gezonde bedrijfsvoering. Tegelijk vinden we het ook belangrijk waarde toe te voegen aan de omgeving waar wij deel van uitmaken. We richten ons als bedrijf op waar vraag naar is maar vullen dat wel in op de manier die bij ons past. Zo begint het motto ‘Be connected, feel free’ bij onszelf." Mail Mike 

 

Foto Eline profiel

Eline van de Ridder:

"Samen zijn wij het peper en zout van Ultimate. Mike is de ondernemer van ons tweeën, breed georiënteerd, met zakelijk inzicht & een neus voor marketing. Hij draagt zorg voor de bedrijfsvoering van Ultimate en is daarnaast o.a. verantwoordelijk voor zusterbedrijf 'Blinq Carwash'. Zelf ben ik specialistisch ingesteld, met hyperfocus, menselijk inzicht & gevoel voor waarde(n). Ik draag zorg voor het ontwikkelen, maken & bewaken van onze mediaproducten." Mail Eline

 

DSC8398

 

Onze media-uitgaves maken wij als een groep bezielde vakmensen bestaande uit v.l.n.r. Ruben Degen (ontwerper, via D&L), Eline van de Ridder (hoofdredacteur) en Mike van Woudenberg (uitgever), Marie-Claire van den Akker (sales en relatiebeheer via Sales en Marketingmatch) en Bastiaan Leideritz (ontwerper, via D&L).